13 okt. 2012

Namnsdagskort!

Ett nytt kort som jag blev väldigt nöjd med! Färgerna fick jag till att bli väldigt bra ihop.
 
 
Min dotter Hanna fick det på namnsdagen och blev nöjd. Har använt mej av en del dies från Magnolia, Nellie Snellen och Spelbinders.
 
 
Den lilla söta musen är färglagd med proomarkers och har glittrats med stickles, Star Dust.
 
 
Även blommorna har jag lagt lite Star Dust på. I mitten sitter en glittrig brads.
 
 
Gjorde också en liten tag och stoppade bakom ena pappret som jag hade höjt lite med kuddar. Embossade texten med hologram så det blev lite glitter där också.
 
 
Till sist insidan. Använt lite dies igen och ett band med hjärtan som även finns på framsidan.
 
Det var allt för denna gång!
 
Ha en trevlig helg!
 
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...